holy pappi / DK tankki -hyväksytty-
:: Rekrytointi
Sivu 1 / 1
holy pappi / DK tankki -hyväksytty-
Olen 28v työtön tällä hetkellä oleva wowin harrastelija
Kokemusta wowista on TBC ajalta asti ja olin Bad Karma killassa jonkunaikaa mutta ne teki core 10 miehen gruupin ja sen jälkeen ei ollu tarpeeksi pelaajia toiseen ryhmään joten se alkoi olla vähän turhauttavaa kattella ku pojat meni raidaan ja ite jäi nuoleen näppejä.
Joten etsin kiltaa joka juoksee 10 miehen juoksuja ja voin kyllä 25 kanssa tehdä.
Hahmot jotka on Wildhammer servulla on Raikirii 80 DK tankki/DPS Jiinxx 80 Holy/Shadow ja Jinnxx 80 Huntard ja jos gearit kiinnostaa tsekata niin armoryyn vaan kattoon.
Jos lisää tietoa tarviitte niin whispiä vaan ja törmäillään wowin tiimoilla
Kokemusta wowista on TBC ajalta asti ja olin Bad Karma killassa jonkunaikaa mutta ne teki core 10 miehen gruupin ja sen jälkeen ei ollu tarpeeksi pelaajia toiseen ryhmään joten se alkoi olla vähän turhauttavaa kattella ku pojat meni raidaan ja ite jäi nuoleen näppejä.
Joten etsin kiltaa joka juoksee 10 miehen juoksuja ja voin kyllä 25 kanssa tehdä.
Hahmot jotka on Wildhammer servulla on Raikirii 80 DK tankki/DPS Jiinxx 80 Holy/Shadow ja Jinnxx 80 Huntard ja jos gearit kiinnostaa tsekata niin armoryyn vaan kattoon.
Jos lisää tietoa tarviitte niin whispiä vaan ja törmäillään wowin tiimoilla
Vierailija- Vierailija
Vs: holy pappi / DK tankki -hyväksytty-
Käsittelyssä.
Sipsuli- Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 14.01.2009
Vs: holy pappi / DK tankki -hyväksytty-
Hyväksytty. Mainiksi toivoisin joko tankkia tai S-priestiä(joita ei ole killassa yhtään maini hahmoa) oman päätös kuitenkin, millä tykkäät pelata. Rekkaa foorumille.
ja pyydä joltain offilta invi pelissä.
ja pyydä joltain offilta invi pelissä.
Sipsuli- Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 14.01.2009
Similar topics
» Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty-
» paladin, holy -hyväksytty-
» Darkwanderer, Holy Priest -hyväksytty-
» Redthedead disc/holy priesti casual -Hyväksytty-
» Celos, Retribution/Holy pala, Raidaaja/Casual -Hyväksytty-
» paladin, holy -hyväksytty-
» Darkwanderer, Holy Priest -hyväksytty-