Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty-

2 posters

Siirry alas

Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty- Empty Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty-

Viesti  Arcoxia 17.05.14 4:34

Hellou,

Pitkän pohdinnan ja pyörittelyn jälkeen kyselen raidipaikkaa Mieroista... Allu puolella Tuomareissa siis pyörin ja olisin factionia vaihtamassa mainilla mikäli hakemus hyväksytään.

Olen 27 vuotias naisihminen eteläisestä suomesta. Pelaillut kai wotlk alkupuolelta tai tbc lopulta (ei voi muistaa niin pitkälle), mahdollisuuksien mukaan raidaillu/aina miten killasta on porukkaa löytyny. Tuomareissa olen siis aina pyörinyt ja tähän asti on siellä ollut raiditarjonta riittänyt omaan makuun. Nyt SoO päästiin 6/14H 10man vaikka ennen SoO olikin hiljaiseloa, sitten tyssäs liian monen into, ite olisin kyllä vielä jatkanu. Pvp:sta olen nautiskellut aina välillä, lähinnä silloin kun joku intoutuu arenalle lähtemään seuraks.

Nyt kun ei ole raideja ollut allujen puolella hetkeen niin rupesin kaipaamaan haasteita wodia odotellessa ja tuntuu että nuo flexit on alteillakin koettu jo "muutaman" kerran... Lähes aina olen raideilla ollu hiiluna, lähinnä jollain alttijuoksulla välillä depsinä jollain altilla. Kokemusta hiilaamisesta on pappina, shamaanina ja druidina, noin niinkuin raideilta. Pappiin kuitenkin päätynyt syystä tai toisesta. Discona olen soo vetänyt mutta haaveissa olisi että holyksi pääsisi taas vaihtamaan, se on aina tuntunu omimmalta jostain syystä.

Eli suoraan raidaamaan kaipaisin, toki teen vuorotyötä ja se asettaa omat haasteensa. Vuoroja yritän vähän edes katsoa sen mukaisesti että en nyt ihan ensimmäisenä raidipäiville ilta ja yövuoroa ota, mutta vaikuttamismahdollisuudet on rajalliset ja aina ei vaan onnistu :)yleensä osaan sanoa jo pari viikkoa eteenpäin miten vuorot menee/tulenko pääsemään raideille vai en/mitkä päivät onnistuu. Kaipaan suomalaista porukkaa jonka kanssa hakata päätä seinään ja toivottavasti päästä loppuun tuolla SoO:ssa. Pelaajana olen joustava, pitkäpinnainen ja halukas ottamaan ohjeita ja palautetta vastaan, normi elämässä en mitään näistä Wink

Kauhun sekaisin tuntein jo odotan että mikäli hakemus hyväksytään ja hyvällä tuurilla joutuu ravistelemaan pölyt kuteista ja pääsis raidaamaan joskus. Kiva olis kokeilla omia rajoja taas hiiluna, etenki holynä. Ja jos ei ole aikomusta antaa mulle mahdollisuutta kokeilla raidilla, toivon että siitä suoraan sanotaan, silloin en tuhlaa eurojani factionvaihtoon (vielä) Smile

-Arcoxia-

Arcoxia
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty- Empty Vs: Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty-

Viesti  Arcoxia 17.05.14 4:39

http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/Arcoxia/simple

Lisätään tuokin nyt sitten vielä tänne kun innoissani jo meinasin unohtaa Wink

Arcoxia
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty- Empty Vs: Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 17.05.14 7:52

Geari on hyväs kuosis, mut tietty sit holyy vaihtaa forget ja gemit nii saahaa vähä parempi irti hyödyt pappie yhteiselosta. Pistähä factionie vaihto vetämää nii saahaa hiilua rivistöö Smile
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty- Empty Vs: Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty-

Viesti  Drill 17.05.14 9:28

Teretulemast..

juu.. seo sitten se mun offspec mikä tulee =D
Drill
Drill

Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 21.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty- Empty Vs: Arcoxia, holy/disc pappi (Raid) -Hyväksytty-

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa