Laiyon Hakemus! -Hyväksytty-
:: Rekrytointi
Sivu 1 / 1
Laiyon Hakemus! -Hyväksytty-
Terve! Mun nimi on Juho. Olen 18-vuotias. Oon innokas ja aktiivinen pelaaja. Oon pelannu Burning Crusadesta saakka, raidaus alko vasta catassa. Aina pitänyt PvE:stä ja vieläkin kovin kiinnostunut siitä. Pidän hyvin yhteishenkeä yllä ja osaan olla sosiaalinen ihminen .
Laiyo, Pandaren monk.
http://eu.battle.net/wow/en/character/terenas/Laiyo/simple Saattaa näyttää väärin, koska powerlevutus menossa. Kyllä omistan mist of pandarian.
Hunterzman, Hunter. Frozes, Deathknight. Randomlove, Priest.
WoW-urasi:Burning Crusadesta, MoPpiin. Edellisiä kiltoja, joista olen nauttinut "Heilutellaan Miekkaa" Realm:Executus. "Everlasting" Realm: Terenas. "Víci" Realm:Terenas "Velocíty" Realm:Terenas. Kaikista lähdetty, joko kuollut tai siirtänyt realmia. Ei siis ole potkaistu ulos.
Kilta on PvE ja PvP, nautin molemmista. Kilta on suomalainen, joka on TODELLAKIN hyvä asia. Nimi on iskevä ja uskon että kun on "mature" kilta, niin on sitä oman ikäistä porukkaa, eikä mitään pellejä.
Kokemusta, uusia vinkkejä, taitoja ja hyviä muistoja. Odotan killalta näitä ja toivon että ne täyttyisivät .
Osaan olla rauhallinen ja pitää pään kylmänä, Olen yritteliäs ja tyydyn siihen miten asia on. En ole luovuttaja tyyppiä, teen aina asiat loppuun, mitkä olen aloittanut, tämä siis koskee sitä että jos raidin on aloittanu en lähde sen takia että "väsyttää" tai "wipefestiä".
Kiitos, että luit.
Terveisin Juho (Laiyo)
Laiyo, Pandaren monk.
http://eu.battle.net/wow/en/character/terenas/Laiyo/simple Saattaa näyttää väärin, koska powerlevutus menossa. Kyllä omistan mist of pandarian.
Hunterzman, Hunter. Frozes, Deathknight. Randomlove, Priest.
WoW-urasi:Burning Crusadesta, MoPpiin. Edellisiä kiltoja, joista olen nauttinut "Heilutellaan Miekkaa" Realm:Executus. "Everlasting" Realm: Terenas. "Víci" Realm:Terenas "Velocíty" Realm:Terenas. Kaikista lähdetty, joko kuollut tai siirtänyt realmia. Ei siis ole potkaistu ulos.
Kilta on PvE ja PvP, nautin molemmista. Kilta on suomalainen, joka on TODELLAKIN hyvä asia. Nimi on iskevä ja uskon että kun on "mature" kilta, niin on sitä oman ikäistä porukkaa, eikä mitään pellejä.
Kokemusta, uusia vinkkejä, taitoja ja hyviä muistoja. Odotan killalta näitä ja toivon että ne täyttyisivät .
Osaan olla rauhallinen ja pitää pään kylmänä, Olen yritteliäs ja tyydyn siihen miten asia on. En ole luovuttaja tyyppiä, teen aina asiat loppuun, mitkä olen aloittanut, tämä siis koskee sitä että jos raidin on aloittanu en lähde sen takia että "väsyttää" tai "wipefestiä".
Kiitos, että luit.
Terveisin Juho (Laiyo)
Laiyon- Vierailija
Vs: Laiyon Hakemus! -Hyväksytty-
Raidispotit on näin lisurin alkuu kyl täynnä, et ei oo tilaa sille puolen eijjoo ainakaa. Hakemusesta ei kyllä selviä (tai en tajua), että minkälaista toimintaa tarkalleen etit.
Aforistikko- Guild Master
- Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009
Ihan Alkuu
Iha Alkuaa Casual, kuhan saisin sen maxi levun hankittua tällee eka nopeesti.
Laiyoo- Vierailija
Vs: Laiyon Hakemus! -Hyväksytty-
Ehkä tuolta vielä teiän kahen mentävä kolo löytyy, et tervetuloa vaa
Aforistikko- Guild Master
- Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009
Similar topics
» lvl 85 Lock (hakemus) -Hyväksytty-
» Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty-
» Sosiaali/Casuaali hakemus -Hyväksytty-
» Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty -
» Casuaali hakemus - Kanuuna Mage -Hyväksytty-