Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Casuaali hakemus - Kanuuna Mage -Hyväksytty-

Siirry alas

Casuaali hakemus - Kanuuna Mage -Hyväksytty- Empty Casuaali hakemus - Kanuuna Mage -Hyväksytty-

Viesti  Kanuuna 13.11.11 12:54

Hei!

Olen 30-vuotias mies Etelä-Suomesta. Olen pelaillut WOWia julkaisupäivästä lähtien ja jokaisella hahmolla enempi vähempi tullut koluttua peliä läpi. koko WOW-historiani olen aina ollut casuaali-pelaaja, vakavaan raidaamiseen ei ole koskaan aika riittänyt. Varsinaista mainia ei minulla koskaan ole ollut, vaan pelailen aina sitä hahmoa mikä milloinkin tuntuu hauskalta.

Tällä hetkellä pelailen enemmän tuota maagiani (lvl 85 tottakai eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Kanuuna/simple - ei anna postaa linkkiä)
Muita hahmoja löytyy lvl 85:
Druidi -Tappi
Huntteri - Tikku
DK - Kalmo
Pala - Pultti

Lisäksi vielä muutkin slotit täynnä alle lvl 85 heppuja.

Vanillassa ensimmäinen kilta, johon heti alkuun liityin oli Voikkoleipä (Shadowsong). Sieltä vaihdoin Wildhammerille, kun porukka pisti kasaan Ison Kolmosen. Siellä olen vieläkin, vaikka kilta onkin kohtaalaisen kuollut tällä hetkellä.

Haen nyt tänne teille lähinnä sen takia, että olisi taas pitkästä aikaa mukavaa, jos kilta chätissä olisi muitakin kuin minä itse. Vaikka itsensä kanssa onkin mukavaa silloin tällöin jutella, käy sekin ajan mittään hieman yksitoikkoiseksi. Ja jos joskus pääsisi tekemään jotain yhdessä muitten kanssa (BG, Dungeon, PPKR (perjantain perinteinen känniraidi - jotkut vanhat Iso Kolmoslaiset saattavat perinteen vielä muistaa) jne.) ni olis iso plussa.

Joku killastanne saattaa jonkun hahmoni muistaa (tai sitten ei). En tosiaan koskaan ole aktiivisesti raidannut, mutta joka x-pakissa jotain kokeillut (Vanilla - MC (dps), TBC - Kara (tank/dps), LK - Nax ja ICC /tank/dps).

Eli summasummarum, casuaalipaikkaa hakisin, nyt ensi alkuun tuolle maagilleni (Kanuuna) ja mahollisesti joskus muillekkin hahmoille, kun taas niitten pariin haluan palata.

Kiitos

Kanuuna
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Casuaali hakemus - Kanuuna Mage -Hyväksytty- Empty Vs: Casuaali hakemus - Kanuuna Mage -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 14.11.11 7:25

Ei mittää muuta, ku tökkimää mua tai offui nii pääset ihmettelemää joukkoomme hilpeään ja kaikki hahmot voijjaa ottaa kyl kiltaa. Foorumil voi kans rekkailla, mikäli muistaapi =)
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa