Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rîngula Blood elf Mage - Hakemus raidaajaksi -Hylätty-

2 posters

Siirry alas

Rîngula Blood elf Mage - Hakemus raidaajaksi -Hylätty- Empty Rîngula Blood elf Mage - Hakemus raidaajaksi -Hylätty-

Viesti  Ringi 24.03.11 19:19

Olen 17v lukio opiskelija (täytän 18v tänä vuonna). Olen iloinen yhteistyökykyinen ja autan muita mielelläni.

Hahmo jolla haen kiltaan. Nimi: Rîngula Blood elf mage (lvl 85)
Armory link:
Oleelliset statit: Kun pelaan fire maagia niin oleellisemmit statit ovat int,critti,haste/mastery
Olen käyttänyt talenttini kuten olen ne parhaaksi nähnyt mitkä ovat parhaimmet minulle peli tyyliini nähden ja mitkä ovat hyödyllisiä mitkä ei. Talenttini olen käyttänyt 5/33/3 eli 5 arcane puuhun 33 fire ja 3 frost.

Muiden hahmojen nimiä: Rîngi (goblin DK lvl 81), Beowolfer entien maini wotlk (night elf DRUID lvl 83), Beo (Dreanai PALADIN lvl 80), sitten muita alle 80 lvl altteja.

Olen alkanut pelaaman WoWia kun wotlk alkoi joten kaikki wotlk paikat clearet paitti LK hc ja RS hc myös olen tehnyt onyxian kun se oli lvl 60 paikka :D Peli pvä on kertynyt yhteensä about 120pvä. Cata: 11/12 normina alhaalla

Pelaan yleensä aktiivisesti ma-to ja su silloin tällöin (jos ei tule mittän irl menoa ilmoitan kyllä jos tulee yleensä olen saatavilla) joskus pelailen pe,la. Suhtautuu killan raidi aikoihin ihan ok.

Edelliset killat: Allyjen puolella wotlk Finlandia. Cata aikoihin eka oli Iso3 sitten nykyinen Nuké Skull

Miksi haluan liittyä Mieron Tietäjiin? Pari entisestä killasta on täälä (iso3) joten on vanhoja tuttuja, himottais taas olla suomalaisessa killassa ja haluaisin raidata suomalaisten kanssa.

Odotan killalta paljon hauskoja hetkiä (ei tämä peli niin vakavaa ole :D) Raideja, proggressia.


Ringi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rîngula Blood elf Mage - Hakemus raidaajaksi -Hylätty- Empty Vs: Rîngula Blood elf Mage - Hakemus raidaajaksi -Hylätty-