Lvl 85 fire mage (hakemus) -Hylätty-
2 posters
:: Rekrytointi
Sivu 1 / 1
Lvl 85 fire mage (hakemus) -Hylätty-
Moi, nimeni on Robin Holm, asuun stadis, oon 17 v.
käyn koulus päiväl mut oon yleensä online kuuden jälkeen.
Pelaan fire maagi (Euroshopper) ja oon pelanut sillä noin puol vuos, mullla on Warrior(paleface) ja Shammy(Chelious) alttei mut niillä mä vedän vaan pvptä koskä raidaan mun maagil.
Mä oon nähnyt että teijän killassa puuttuu vähän castereit nii ois kyllä kivaa pästää Mieron Tietäjiin.
Vedin Wotlkissa kaikki raidit nii en oo mikä nobo.
Catassa mä oon vetäny koko BWD paitsi nefarion koska olin alliance puolel Finlandia killassa ja se oli aika paska.
Ja BoTis oon vetänyt 2 ekaa bossii. Olen kyllä käynyt kaikki taktiikkat läpi.
Mä tulin horde puolelle koska halusin Suomalaiseen kiltaan jolla on hyvä raid progress.Mulla on Ilvl 359
Mä tunnen Raivontuojan(didi) niin kysykää siltä jos te haluutte tietää minusta jotain muuta.
Finlandiassa olin yleensä top 2 dps niin kyllä mä tätä klassii hallitsen.
Pelaan huvin vuoksi tätä pelii niin haluasin päästä suomalaiseen kiltaan jolla on hyvä huumorintaju ja samal hyvä raid progress. Mulla on kyllä kaikki raid addonit.
Toivottavasti tää Faction Change ei ollu turha :P
Lvl 85 fire mage Euroshopper
käyn koulus päiväl mut oon yleensä online kuuden jälkeen.
Pelaan fire maagi (Euroshopper) ja oon pelanut sillä noin puol vuos, mullla on Warrior(paleface) ja Shammy(Chelious) alttei mut niillä mä vedän vaan pvptä koskä raidaan mun maagil.
Mä oon nähnyt että teijän killassa puuttuu vähän castereit nii ois kyllä kivaa pästää Mieron Tietäjiin.
Vedin Wotlkissa kaikki raidit nii en oo mikä nobo.
Catassa mä oon vetäny koko BWD paitsi nefarion koska olin alliance puolel Finlandia killassa ja se oli aika paska.
Ja BoTis oon vetänyt 2 ekaa bossii. Olen kyllä käynyt kaikki taktiikkat läpi.
Mä tulin horde puolelle koska halusin Suomalaiseen kiltaan jolla on hyvä raid progress.Mulla on Ilvl 359
Mä tunnen Raivontuojan(didi) niin kysykää siltä jos te haluutte tietää minusta jotain muuta.
Finlandiassa olin yleensä top 2 dps niin kyllä mä tätä klassii hallitsen.
Pelaan huvin vuoksi tätä pelii niin haluasin päästä suomalaiseen kiltaan jolla on hyvä huumorintaju ja samal hyvä raid progress. Mulla on kyllä kaikki raid addonit.
Toivottavasti tää Faction Change ei ollu turha :P
Lvl 85 fire mage Euroshopper
Euroshop- Vierailija
Vs: Lvl 85 fire mage (hakemus) -Hylätty-
Kiitos hakemuksesta.
Tuo ikä vähän mietityttää ainakin minua. Tietenkin tunnet Raivon niin se toisaalta puoltaa hakemusta. Keskustellaan asiasta muiden offien kanssa.
Armoryssa näkyi olevan pvp gear päällä joka oli mielestäni gemitetty raidia varten? Viitsitkö laittaa pve gearin päälle.
Tuo ikä vähän mietityttää ainakin minua. Tietenkin tunnet Raivon niin se toisaalta puoltaa hakemusta. Keskustellaan asiasta muiden offien kanssa.
Armoryssa näkyi olevan pvp gear päällä joka oli mielestäni gemitetty raidia varten? Viitsitkö laittaa pve gearin päälle.
Sipsuli- Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 14.01.2009
Minä sanon ei, valitettavasti tällä kertaa.
Azakiel- Viestien lukumäärä : 82
Registration date : 10.09.2009
Kiitos hakemuksesta, valitettavasti emme voi tälläkertaa tarjota killassa paikkaa. Onnea killan etsintään ja kiitos mielenkiinnostasi.
Azakiel- Viestien lukumäärä : 82
Registration date : 10.09.2009
Similar topics
» Rîngula Blood elf Mage - Hakemus raidaajaksi -Hylätty-
» hakemus raidaajaksi -hylätty-
» raidaaja Fury warru hakemus -Hylätty-
» Slameter 83 lvl Undead Mage -Hylätty-
» shandreela retri pala/holy off spec raidi hakemus -Hylätty-
» hakemus raidaajaksi -hylätty-
» raidaaja Fury warru hakemus -Hylätty-
» Slameter 83 lvl Undead Mage -Hylätty-
» shandreela retri pala/holy off spec raidi hakemus -Hylätty-