Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty-

4 posters

Siirry alas

Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty- Empty Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Pyhätär 14.01.11 0:54

Olen 25 vuotias mies Turusta. Opiskellut kasdiksessa ja inssikoulussa. :) Nykyään duunailen vähän mitä eteen sattuu. Välillä vähän liiankin sosiaalinen :D (mut jos vertaa pihvilihaan oon aika hiljanen :D)

Pyhätär on nimeni ja hiilaus intohimoni! Hiilannu enimmäkseen pvp:ssä, joten pve hiilaus on vähän hakusessa vielä. Mutta halu oppia hiilaamaan on kova.

Kaks hahmoa allyilla. warru ja shammu (molemmat 80 lvl).

5 vuotta oon pelannu wowia. Suurimman osan raideista kolunnu kokonaan. ICC:stä neljä bossia kaadettu. Kaikki raidi kokemus tullu depsinä.

Pelaan noin 4h päivässä. Nyt pitäs rupee lukemaan pääsykokeisiin, joten pelaaminen jää vähemmälle... Mut raideja ajatellen pystyn kyllä joustamaan! :)

Suomikilta on aina suomikilta. Ja oon kuullu et teillä on hyvä meininki ja homma toimii!

Eniten odotan et kokeneemmat hiilerit vähän ohjeistaa meikäläistä ja tietenkin myös hyvää yhteishenkeä! Toivottavasti nähdään linjoilla! :)

T. Pyhätär

Pyhätär
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty- Empty Vs: Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Sipsuli 14.01.11 4:13

Hiilereitä kyllä tarvitaan ja minä esimerkiksi en osaa hiilata ollenkaan, mutta neuvon silti kaikkia, mukaan vaan mun puolesta.
Sipsuli
Sipsuli

Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 14.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty- Empty Vs: Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Naamaraja 14.01.11 5:34

ettei vaan olis ollu jopa kadiksessa Pyhä :P naamat ollu taas ko tätä kirjottanu :D

Naamaraja

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 11.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty- Empty Vs: Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 14.01.11 12:42

joo ehottomasti mukaa vaa munki mielest. Wiskaa wispii jollehi, ku satut onlinee nii inviä pittäis heiluu ja rekkaile foorumil samote.
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty- Empty Vs: Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Azakiel 14.01.11 13:18

Joo tervetuloa vaan mun puolesta _o/

Azakiel

Viestien lukumäärä : 82
Registration date : 10.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty- Empty Vs: Pyhätär, 85 lvl palatiini hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa