Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Arthesion, Guardian druid (Casual) -Hyväksytty-

Siirry alas

Arthesion, Guardian druid (Casual) -Hyväksytty- Empty Arthesion, Guardian druid (Casual) -Hyväksytty-

Viesti  Arthesion 26.08.14 22:15

Hellou pojat ja tytöt. Olen uusi jannu WildHammerilla minne tein 90lvl druippa tankin. raidit olen pelannu läpi jokunen 4-5kk sitten Bloodi dk:llani GrimBarol pvp serverillä. Tämä on minun tämän hetkinen 5 charru joka on 90lvl. Raidi taustani lähtee jo Vanilla ajoista joten olen ollut aika hc raideri Wink Olen pelannut killoissa mms: Reilukerho aka Näkijän Taru, Kaamos aka Hypotermia, Sauna yms yms olen johtanut serverin parhaimpia suomi ja engkku kiltoja myös. Itse olen 24v ja opiskelen joten muutama raidi viikossa onnistunee hyvin Smile pistelkää mailia vaikka Arthesion:lle pelissä tai tulkaa rohkeesti juttelemaan jos olen pelaamassa niin kerron lisää jos tarvis. /cheers pig

Arthesion
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Arthesion, Guardian druid (Casual) -Hyväksytty- Empty Vs: Arthesion, Guardian druid (Casual) -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 27.08.14 6:27

Armoryy ei ollu linkkiä, mut nopeasti ettimällä löyty boostattu druidi vihreissä, jollei oo ainakaa mitää hero acheja SoO:sta tai muistakaa MoP:n raideista. Raidaamaa tolla ny ei vielä pääse hetkee, mut ajatus oli vissii WoD:in tähätä vai mite? Casualiksi voin ainaki täs vaihees jo inviä, mut raidispottia täytyy sit kattoa eriksee myöhemmi.
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa