Casual - Sotamuuri Druid (any role) -Hyväksytty-
:: Rekrytointi
Sivu 1 / 1
Casual - Sotamuuri Druid (any role) -Hyväksytty-
Moikka. Täällä olisi 30 vuotias miekkonen. Asustelen etelä-Suomessa ja wowia oon pelannut n 6 vuotta. Mulla on 4 x lvl 85 hahmoja joista paras on item lvl 360 olevas disc priest. Löytyy myös warru, pala ja shamaani. Tein kaverini kanssa pienet hahmot wildhammerille joilla nyt alkuun ajattelin pelata ennen kuin migrailla mitään, koska tottunut killan ehdoilla etenee ja toivomusten mukaan. Miksikö teidän porukkaan sitten olisin tulossa? Ihan siksi kun tunnen teidän porukoista Kyliksen ja toivottavasti se jotain positiivista uskaltais sanoa musta :)
Pelaan yleensä paljon, mutta työn takia moni raidi jää kokematta, mutta intoa on myös nähdä niitä raideja silloin kun on vapaata jne. Siksi parempi aluksi casual paikkaa hakeakin. Killalta toivon hyvää seuraa ja leppoisaa meininkiä ilman turhia niuhoituksia. Rento meno on se mitä toivoo saavansa ja uskoisin tarjoavani hyvän tyypin porukkaanne. Jos pystyn raidiin joskus pääsemään niin ilolla tulen mukaan ja ymmärsin että pvp juttujakin osa tekee, niin varmasti hauskaa tulee olemaan.
Ohessa main charrun armory millä pelasin viimeksi raideissa
Mutta nyt olen druidilla aloittanut pelaamisen ja se oli wow historian eka hahmoni, ehkä druidi on myös viimeinen.
Pelaan yleensä paljon, mutta työn takia moni raidi jää kokematta, mutta intoa on myös nähdä niitä raideja silloin kun on vapaata jne. Siksi parempi aluksi casual paikkaa hakeakin. Killalta toivon hyvää seuraa ja leppoisaa meininkiä ilman turhia niuhoituksia. Rento meno on se mitä toivoo saavansa ja uskoisin tarjoavani hyvän tyypin porukkaanne. Jos pystyn raidiin joskus pääsemään niin ilolla tulen mukaan ja ymmärsin että pvp juttujakin osa tekee, niin varmasti hauskaa tulee olemaan.
Ohessa main charrun armory millä pelasin viimeksi raideissa
Mutta nyt olen druidilla aloittanut pelaamisen ja se oli wow historian eka hahmoni, ehkä druidi on myös viimeinen.
Sotamuur- Vierailija
Similar topics
» Casual - Täti (druid) -Hyväksytty-
» Feral druid casual -Hyväksytty-
» Nassetäti - Casual druid -Hyväksytty-
» Arthesion, Guardian druid (Casual) -Hyväksytty-
» Casual - Dunkkinen lvl 2 - Tauren Paladin - Any role. -Hyväksytty-
» Feral druid casual -Hyväksytty-
» Nassetäti - Casual druid -Hyväksytty-
» Arthesion, Guardian druid (Casual) -Hyväksytty-
» Casual - Dunkkinen lvl 2 - Tauren Paladin - Any role. -Hyväksytty-
:: Rekrytointi