warrior etsii kiltaa -HYLÄTTY-
:: Rekrytointi
Sivu 1 / 1
warrior etsii kiltaa -HYLÄTTY-
Hei olen Anton ja ajattelin hakea tähän teidän kiltaanne jotta pääsisi tulevaisuudessa mukaviin raidi porukoihin :lol:
Nimi on Anton Stenroos asustan etelä suomessa olen 1996 syntyny. Wowia pelailen noin 2-5 h päivä riippuen mitä muuta tekemistä on. wowissa käyttäjäni wildhammer serverillä on antolity troll warrior tällä hetkellä ja useimmiten fury olen mutta voin olla joku muukin spec.
muita charactereja on minulla draenor serverillä ja siellä tulee joskus pelailtua. pvp:tä tykkään pelailla mutta enemmän pidän pve:stä
http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Antolity/simple täytynee vielä jotain gearia keräillä
raideissa en ole kovin paljoa ollut mutta tiedän perusjutut
toivon että pääsen mieron tietäjiin että löytyy juttuseuraa ynnä muuta. :) jos haluaa kysyä jotain niin siitä vain
Nimi on Anton Stenroos asustan etelä suomessa olen 1996 syntyny. Wowia pelailen noin 2-5 h päivä riippuen mitä muuta tekemistä on. wowissa käyttäjäni wildhammer serverillä on antolity troll warrior tällä hetkellä ja useimmiten fury olen mutta voin olla joku muukin spec.
muita charactereja on minulla draenor serverillä ja siellä tulee joskus pelailtua. pvp:tä tykkään pelailla mutta enemmän pidän pve:stä
http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Antolity/simple täytynee vielä jotain gearia keräillä
raideissa en ole kovin paljoa ollut mutta tiedän perusjutut
toivon että pääsen mieron tietäjiin että löytyy juttuseuraa ynnä muuta. :) jos haluaa kysyä jotain niin siitä vain
Anton s- Vierailija
Vs: warrior etsii kiltaa -HYLÄTTY-
ja tuo minun tämän hetkisen gearin kaikki osat ei ole kummoisia mutta hankin parempaa
anton s- Vierailija
Valitettavasti killan ikäraja ei toistaiseksi anna mahdollisuutta hyväksyä hakemustasi, mut kiitokset kuitenkin hakemuksestasi!
Aforistikko- Guild Master
- Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009
harmi että en pääse koska olen vain 16 . hyvia kesän jatkoja
anton s- Vierailija
Similar topics
» Oon päissään ja vailla kiltaa
» Kiltaan kysyminen -Hylätty-
» hakemus raidaajaksi -hylätty-
» Lvl 85 fire mage (hakemus) -Hylätty-
» Discopappi Lustardo (Raideria) -Hylätty-