Tammenterho Beast mastery Hunter (casual) -Hyväksytty-
2 posters
:: Rekrytointi
Sivu 1 / 1
Tammenterho Beast mastery Hunter (casual) -Hyväksytty-
Moikka! Olen 23-vuotias nainen Keski-Suomesta. Harrastan salibandya ja kavereiden kanssa lenkkeilyä ja opiskelen ammattikoulussa. Aloitin pelaamaan puolivuotta sitten poikaystävän yllyttämänä ja olen siitä asti ollut hänen kovassa koulutuksessaan. Darksorrowilla olin levutusguildeissa ja hetken aikaa Turhuuttajissa(suomalainen casual/raiding guild). Siirryin Darksorrowilta Wildhammerille koska Horden puoli siellä on kuollut. Eikä se jatkuva kuoleminen kaiken maailman allyille ollu mitenkää kauheen kivaa
Hunterini sain muutama kuukausi sitten 90 ja warlockia levutan välillä, tarkoitus levuttaa sekin piakkoin 90 (toistaiseksi Darksorrowilla). Tähän asti olen lähinnä mennyt LFR sekä flex raideja sen mukaan mitä kuolleella serverillä nyt oli. Kaikki perustietämys pelistä löytyy sekä tietämys omasta classista, mutta kokemusta ei niinkään.
Haluan liittyä Mieron Tietäjiin siksi, että voisin sosiaalistua uudella realmilla ja tarvittaessa kysellä tyhmiä kysymyksiä kun poikaystävä ei jaksa enää vastata niihin :DLisäksi kaiken maailman flexeihin, dungeoneihin, transmog- ja achievement runeihinkin olisi kiva päästä, mikäli sellaisia järjestetään.
Linkki armoryyn:
http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Tammenterho/simple
Hunterini sain muutama kuukausi sitten 90 ja warlockia levutan välillä, tarkoitus levuttaa sekin piakkoin 90 (toistaiseksi Darksorrowilla). Tähän asti olen lähinnä mennyt LFR sekä flex raideja sen mukaan mitä kuolleella serverillä nyt oli. Kaikki perustietämys pelistä löytyy sekä tietämys omasta classista, mutta kokemusta ei niinkään.
Haluan liittyä Mieron Tietäjiin siksi, että voisin sosiaalistua uudella realmilla ja tarvittaessa kysellä tyhmiä kysymyksiä kun poikaystävä ei jaksa enää vastata niihin :DLisäksi kaiken maailman flexeihin, dungeoneihin, transmog- ja achievement runeihinkin olisi kiva päästä, mikäli sellaisia järjestetään.
Linkki armoryyn:
http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Tammenterho/simple
Tammenterho- Vierailija
Vs: Tammenterho Beast mastery Hunter (casual) -Hyväksytty-
Hei joo lisää säbän pelaajia kiltaa ni mun tarvi kokoaikaa ottaa loskaa niskaa!!!! =D=D=DD
Ade- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 03.09.2011
Vs: Tammenterho Beast mastery Hunter (casual) -Hyväksytty-
Tervetuloa vaan ja ilolta etenki kantsii tapeista ja laatikoista kysellä enemmän sitte
Aforistikko- Guild Master
- Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009
Similar topics
» Casual/PvP Idiootti MM Hunter -Hyväksytty-
» Hunter/DK. Casual ja MoP tultua raid. -Hyväksytty-
» Casual/Social hakemus - Low level Hunter -Hyväksytty-
» Kiltaan haku. korrex-BM hunter (casual) -Hyväksytty-
» Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-
» Hunter/DK. Casual ja MoP tultua raid. -Hyväksytty-
» Casual/Social hakemus - Low level Hunter -Hyväksytty-
» Kiltaan haku. korrex-BM hunter (casual) -Hyväksytty-