Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-
2 posters
:: Rekrytointi
Sivu 1 / 1
Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-
Terve
Olen 33 vuotias ja hakusessa olisi kasuaalipaikka killastanne. Wowia olen pelannut ihan pelin julkaisusta lähtien tosin pari viime vuotta on tili ollut käytännössä jäässä.
Kiltahistoriaa sen verran, että wildhammerille siirryin Laughing Skull serveriltä tbc:n aikana ja silloin liityin iso3:een. Jossain vaiheessa Wotlk julkaisun jälkeen tuli aivan täysi kyllästyminen peliin, mutta nyt olen taas ruvennut pelailemaan uudestaan.
Hahmoja tällä serverillä ei ole kuin tuo shamaani joka on tällä hetkellä lv 87 ja muutama alle lv 30 altti.
Mitä voin antaa killalle on niin innokkaan 5-man instance kävijän, jotenkin olen aina nauttinut niissä käymisessä, ja miksei silloin tällöin myös casuaaliraideilla kävijän.
Petien
Olen 33 vuotias ja hakusessa olisi kasuaalipaikka killastanne. Wowia olen pelannut ihan pelin julkaisusta lähtien tosin pari viime vuotta on tili ollut käytännössä jäässä.
Kiltahistoriaa sen verran, että wildhammerille siirryin Laughing Skull serveriltä tbc:n aikana ja silloin liityin iso3:een. Jossain vaiheessa Wotlk julkaisun jälkeen tuli aivan täysi kyllästyminen peliin, mutta nyt olen taas ruvennut pelailemaan uudestaan.
Hahmoja tällä serverillä ei ole kuin tuo shamaani joka on tällä hetkellä lv 87 ja muutama alle lv 30 altti.
Mitä voin antaa killalle on niin innokkaan 5-man instance kävijän, jotenkin olen aina nauttinut niissä käymisessä, ja miksei silloin tällöin myös casuaaliraideilla kävijän.
Petien
Petien- Vierailija
Vs: Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-
Teretulemast vaa. Ei pääsee shamaanikanta iha kuihtumaa tästä killasta sitte =)
Aforistikko- Guild Master
- Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009
Vs: Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-
Kenelle muuten voin heittää whispiä inviä varten?
petien- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 30.04.2013
Similar topics
» Jönttis, Balance druidi casual hakemus -Hyväksytty-
» Peippo resto shaman casual hakemus -Hyväksytty-
» Lastscream-Mage Hakemus casual/raid -Hyväksytty-
» Casual/Social hakemus - Low level Hunter -Hyväksytty-
» Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-
» Peippo resto shaman casual hakemus -Hyväksytty-
» Lastscream-Mage Hakemus casual/raid -Hyväksytty-
» Casual/Social hakemus - Low level Hunter -Hyväksytty-
» Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-