Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty-
:: Rekrytointi
Sivu 1 / 1
Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty-
Kuvaile itseäsi. Jos haluat tehdä hakemuksesi huonosti, me suhtaudumme siihen samoin. Mainitse myös ikäsi.: Moi! Olen Patrik, olen 18-vuotias. Olen pelannut vanillasta asti, mutta oman accountin tein TBC:n aikoihin. Pidän PvE:stä sekä PvP:stä, Cataclysmissä ja Wotlkissa on tullut hieman raidattua mutta TBC:ssä ei niinkään. Olen aktiivinen pelaaja ja osallistun mielelläni killan toimintaan.
Hahmosi nimi ja hahmoluokka: Nimi; Survivalist Hahmoluokka; Druid (tank)
Linkki armoryyn: http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Survivalist/simple
Muiden hahmojesi nimet ja classit: Poro(rogue), Groccus(paladin) Shammyzbro(shaman) Lydiel(DK)
WoW-urasi: Kuinka kauan olet pelannut, missä killoissa olet pelannut, etc.: Olen pelannut vanillasta asti, mutta aloin pelata aktiivisemmin TBC:n aikana, tehdessäni oman accountin. Killat joissa olen ollut: Heilutellaan Miekkaa, Everlasting, Happy Army.
Miksi haluat liittyä Mieron Tietäjiin?: Pidän suomi-killoista ja olen aikaisemminkin ollut sellaisessa. Pidän myös raidauskesta ja PvP:stä ja käsittääkseni Mieron Tietäjät raidaavat ja PvP:täkin löytyy, raidaus ajatkin ovat hyvät. Ikärajan vuoksi killassa ei ole mitään heliumkakaroita huutamassa TeamSpeakissa, tämä on erittäin hyvä asia.
Mitä odotat saavasi killalta?: Odotan saavani hyvän raiding killan ja uusia kokemuksia kiltalaisten kanssa.
Voit vielä kuvailla vapaamuotoisesti taitojasi ja hyviä puoliasi.: Olen aktiivinen ja yleensä aina valmis kun on tarvetta. En ole kiireinen, joten wipet tai muutkaan hidasteet tai keskeytykset raidin aikana eivät ole haitaksi.
Hahmosi nimi ja hahmoluokka: Nimi; Survivalist Hahmoluokka; Druid (tank)
Linkki armoryyn: http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Survivalist/simple
Muiden hahmojesi nimet ja classit: Poro(rogue), Groccus(paladin) Shammyzbro(shaman) Lydiel(DK)
WoW-urasi: Kuinka kauan olet pelannut, missä killoissa olet pelannut, etc.: Olen pelannut vanillasta asti, mutta aloin pelata aktiivisemmin TBC:n aikana, tehdessäni oman accountin. Killat joissa olen ollut: Heilutellaan Miekkaa, Everlasting, Happy Army.
Miksi haluat liittyä Mieron Tietäjiin?: Pidän suomi-killoista ja olen aikaisemminkin ollut sellaisessa. Pidän myös raidauskesta ja PvP:stä ja käsittääkseni Mieron Tietäjät raidaavat ja PvP:täkin löytyy, raidaus ajatkin ovat hyvät. Ikärajan vuoksi killassa ei ole mitään heliumkakaroita huutamassa TeamSpeakissa, tämä on erittäin hyvä asia.
Mitä odotat saavasi killalta?: Odotan saavani hyvän raiding killan ja uusia kokemuksia kiltalaisten kanssa.
Voit vielä kuvailla vapaamuotoisesti taitojasi ja hyviä puoliasi.: Olen aktiivinen ja yleensä aina valmis kun on tarvetta. En ole kiireinen, joten wipet tai muutkaan hidasteet tai keskeytykset raidin aikana eivät ole haitaksi.
Groccus- Vierailija
Vs: Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty-
Raidispotit on näin lisurin alkuu kyl täynnä, et ei oo tilaa kyllä valitettavasti.
Aforistikko- Guild Master
- Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009
Vs: Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty-
Sovitetaa sinne päite sitte vaa. Toivottavasti ei tarvi peruu tätä päätöstä x) Mikäli joskus joudut vielä applyä tekemää nii suosittelen vilksemaan muitten/esimerkki hakemuksia vilkasemaan ulkoasun/selkeyden osalta. ^^
Aforistikko- Guild Master
- Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009
Similar topics
» Kiltaan haku. korrex-BM hunter (casual) -Hyväksytty-
» Kiltaan kysyminen -Hylätty-
» Necruul - liittymishakemus -Hyväksytty-
» Casual PVP -Hyväksytty-
» lvl 85 Lock (hakemus) -Hyväksytty-
» Kiltaan kysyminen -Hylätty-
» Necruul - liittymishakemus -Hyväksytty-
» Casual PVP -Hyväksytty-