Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty-

Siirry alas

Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty- Empty Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty-

Viesti  Groccus 04.10.12 19:04

Kuvaile itseäsi. Jos haluat tehdä hakemuksesi huonosti, me suhtaudumme siihen samoin. Mainitse myös ikäsi.: Moi! Olen Patrik, olen 18-vuotias. Olen pelannut vanillasta asti, mutta oman accountin tein TBC:n aikoihin. Pidän PvE:stä sekä PvP:stä, Cataclysmissä ja Wotlkissa on tullut hieman raidattua mutta TBC:ssä ei niinkään. Olen aktiivinen pelaaja ja osallistun mielelläni killan toimintaan.
Hahmosi nimi ja hahmoluokka: Nimi; Survivalist Hahmoluokka; Druid (tank)
Linkki armoryyn: http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/Survivalist/simple
Muiden hahmojesi nimet ja classit: Poro(rogue), Groccus(paladin) Shammyzbro(shaman) Lydiel(DK)
WoW-urasi: Kuinka kauan olet pelannut, missä killoissa olet pelannut, etc.: Olen pelannut vanillasta asti, mutta aloin pelata aktiivisemmin TBC:n aikana, tehdessäni oman accountin. Killat joissa olen ollut: Heilutellaan Miekkaa, Everlasting, Happy Army.
Miksi haluat liittyä Mieron Tietäjiin?: Pidän suomi-killoista ja olen aikaisemminkin ollut sellaisessa. Pidän myös raidauskesta ja PvP:stä ja käsittääkseni Mieron Tietäjät raidaavat ja PvP:täkin löytyy, raidaus ajatkin ovat hyvät. Ikärajan vuoksi killassa ei ole mitään heliumkakaroita huutamassa TeamSpeakissa, tämä on erittäin hyvä asia.
Mitä odotat saavasi killalta?: Odotan saavani hyvän raiding killan ja uusia kokemuksia kiltalaisten kanssa.
Voit vielä kuvailla vapaamuotoisesti taitojasi ja hyviä puoliasi.: Olen aktiivinen ja yleensä aina valmis kun on tarvetta. En ole kiireinen, joten wipet tai muutkaan hidasteet tai keskeytykset raidin aikana eivät ole haitaksi.

Groccus
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty- Empty Vs: Liittyminen Kiltaan -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 07.10.12 20:39

Raidispotit on näin lisurin alkuu kyl täynnä, et ei oo tilaa kyllä valitettavasti.
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Viesti  Groccus 08.10.12 13:18

No mites tuolla PvP puolella?

Groccus
Vierailija

Viesti  Aforistikko 11.10.12 4:14

Sovitetaa sinne päite sitte vaa. Toivottavasti ei tarvi peruu tätä päätöstä x) Mikäli joskus joudut vielä applyä tekemää nii suosittelen vilksemaan muitten/esimerkki hakemuksia vilkasemaan ulkoasun/selkeyden osalta. ^^
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics