Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Casual - Roqquli Assassination Rogue -Hylätty-

Siirry alas

Casual - Roqquli Assassination Rogue -Hylätty- Empty Casual - Roqquli Assassination Rogue -Hylätty-

Viesti  Roqquli 01.09.11 15:55

Hei,
Olen 17v mies/poika Pohjois-Karjalasta, opiskelen ammattikoulussa ja olen aktiivinen pelaaja. Olisin liittymässä kiltaanne Assassination Roguella (Roqquli - ilvl 368) ja raidi ajatkin killalla ovat minulle sopivat. Olen pelannut wowia pari vuotta, en osaa sanoa tarkalleen kuinka paljon pelaan päivisin, mutta kuitenkin aika paljon. Odotan killalta hauskuutta pelaamiseen ja päivien piristämiseen

Fl progress on itselläni vain 3/7, mutta oppiihan ne muutkin bossit aikanaan. Roguen lisäksi minulla on pari muuta 85 levusta hahmoa Ghostlandsillä, mutta rogueen olen panostanut eniten.

Altit: Kisumisu - 85 Shadow Priest
Omnii - 85 Dk
Hikisukka - 70 Fury Warrior

Linkki Armoryyn: [link]http://eu.battle.net/wow/en/character/ghostlands/Roqquli/simple[link]

Migraisin siis hahmoni Wildhammerille, jos vain pääsen kiltaan mukaan :)

Roqquli
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Casual - Roqquli Assassination Rogue -Hylätty- Empty Vs: Casual - Roqquli Assassination Rogue -Hylätty-

Viesti  Aforistikko 02.09.11 5:03

Raidikokoonpano täynnä tällä hetkellä ja toiseksi ikää puuttuu vielä vaatimuksistamme. Kiitos mielenkiinnosta tosin!
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa