Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Casual Plussah prot paladin + muut hahmot - Hyväksytty -

Siirry alas

Casual Plussah prot paladin + muut hahmot - Hyväksytty - Empty Casual Plussah prot paladin + muut hahmot - Hyväksytty -

Viesti  Plussah 21.07.11 22:56

Moi !

Olen tällänen entinen iso 3 raidaaja, vetäydyin wowista pois kun i3 hajosi keväällä ja nyt sitten jostain kumman syystä takaisin eksynyt, Diciä nuorempi nuorekas ja raikas 40 vuotias ukko lempäälästä. Wowia olen pelannut betasta asti ja äskeinen tauko oli ensimmäinen iso pois olo tästä pelistä. pelaajana olen ideoija, en suostu luovuttamaan ja haen aina välillä pattitilanteissa hieman omalaatuisiakin ratkaisuja ongelmiin, joskus niistä on ollut jopa apua. TS:ssä taisin iso3 aikaan olla suhteellisen voimakkaasti äänessä joten hiljaiseksikaan ei voi moittia.

Sitten siihen viralliseen osioon, täytyy ottaa huomioon etten ole noilla hamoilla sitten i3 hajoamisen käynyt m issään eli geari on hieman vanhempaa, mutta ei tätä peliä koskaan ole gearscorella pelattu. Onneksi.

Hahmot:
Plussah - Prot paladin <- MAIN
Plussa - Warlock
Blussa - disc pries / shadow
plüssa - Druid - pöllö ( troll pöllö on söpö )
zidra - DK
jne eli noita on aikas moneen tarpeeseen.

tässä armorylink Plussah:ille

Talentit on ne mitkä raidiajoilta jäi, en ainakaan ole huomannut että siellä olisi mikään ability muuttunut joka vaatisi talentpojojen uudelleenlaittoa. eli 0/31/10. Tarkemmat sijoitukset näkee tuosta linkistä.

Wow ura on tosiaan alkanut ennakkotilauksella verkkokaupasta jolloin päästiin leikkimään druidia wowin betaan ja jopa lvl 40 asti pvp servulla kunnes elementtaalit tuhosivat kaupungit ja virallinen wow alkoi. siitä on nyt kait yli 6v jo. Tänä aikana pelannut jokaista mahdollista classia aluksi alliancella kunnes viimeiset 4v hordella, pisin played taitaa olla warlokilla, tarkistettuna 177 days, 18 hours 17 minutes and 14 seconds... nyt!.

Teen epäsäännöllistä työtä mikä tarkoittaa työreissuja, iltatöitä yms, mutta pääsääntöisesti olen päässyt pelaamaan joka päivä. Työn luonne vaan tuppaaa olemaan sellainen että tänään ei tiedä missä ylihuomanna on, joten joskus saattaa olla yllättäviä poissaoloja jotka aina pystyy ennalta ilmoittamaan jos vaan on jonkun kiltalaisen yhteystiedot. Tällä tuskin on casual hakemuksessa niin suurta merkitystä.

Haen mieron tietäjiin siksi että suurin osa tälle serverille jääneistä vanhoista ystävistä ( poislukien nhadala ja lusi jotka meni släkkereihin ) siirtyivät iso3 hajoamisen jälkeen tänne. Olisi ihan mukava taas rupetella ja tehdä jotain instoja / raideja /pvp:tä / hölmöjä tempauksia tuttujen naamojen kanssa. Nimeltä tiedän niitä mierolaisia jotka pyöri ison alt yms raideilla, taisipa meillä olla lainassakin pari raidaajaa keväällä.

Eipä tässä sen kummoisempaa hakemusta osaa näin kylmiltään klo 2 yöllä kirjoittaa, täydentelen ja vastailen kysymyksiin tarvittaessa.

+h









Plussah
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Casual Plussah prot paladin + muut hahmot - Hyväksytty - Empty Vs: Casual Plussah prot paladin + muut hahmot - Hyväksytty -

Viesti  Aforistikko 25.07.11 21:10

Kyyl me offien kans ajateltiin, että eiköhä yks casuali aina kiltaa mahu, et töki mua tai seitan:a esim. nii heiluu invii!
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa