Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Crue-warlock -hyväksyttyinvitty-

Siirry alas

Crue-warlock -hyväksyttyinvitty- Empty Crue-warlock -hyväksyttyinvitty-

Viesti  Crue 17.03.11 14:51

Moi
Laitetaan nyt vielä tännekin joku teksti, vaikka killassa olenkin jo. Olen Laura 25v Hyvinkäältä. Opiskelen Rajamäellä TTS kukka-ja puutarhakaupan myyjäksi. Wowia on tullu pelattua n.4 vuotta aloittelin vähän ennen TBCtä. Wildhammerilla olen ollu koko ajan. Kiltoja joissa olen ollut: kwn, Bloodpatc, Addiction, Focus, Cry Havoc, Nuke Skull, Eternal Faith, Slackers Inc, Iso Kolmonen. Nyt kun Iso Kolmonen näyttää aika kuolleelta haen uutta kotia, jossa raidata, tehdä daily hcta ja heittää läppää. Raidi kokemus: Wotlk kaikki kontentit clear, LK hc jäi kaatamatta. Catassa kaikki muut pomot alhaalla paitsi Nefarion.

Lista 85lv hahmoista:
Crue warlock destro/demo,
Leyane dk tank/dps,
Larisha paladin tank,
Latisha priest disc tai holy/sp,
Paria altia tuossa sivussa levutan Shunil 62lv druid tällä hetkellä. Played aika lockilla 174 päivää muilla yhteensä jotain samaa.

Lock
statit int> hit> haste> mastery> crit
rotation: soulburn, soulfire, trinket Soul Casket+ bane of doom+demon soul macro, immolate, corruption, chaos bolt, conflagrate, shadowflame jos tarpeeksi lähellä, incinerate späm, fel flame liikkeessä, shadowburn kun pomolla alle 20% hp. Pet imp ja Infernal ja shadow fury jos jotain adeja tarvii stunnata, aoe hell fire, demonic circle ja nether ward tarvittaessa.

Foorumi oikeudet ois kait ihan jees :)

Crue
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Crue-warlock -hyväksyttyinvitty- Empty Vs: Crue-warlock -hyväksyttyinvitty-

Viesti  Aforistikko 17.03.11 15:29

Rekkaa vaa foorumil nii pääset ihmettelee sinnehi.
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Crue-warlock -hyväksyttyinvitty- Empty korjaus

Viesti  Crue 17.03.11 15:37

heh mitenköhän tuon hell firen sain tonne aoe kirjoitettua rain of fire se kyl on^^

Crue
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Crue-warlock -hyväksyttyinvitty- Empty Vs: Crue-warlock -hyväksyttyinvitty-

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa