Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty -

Siirry alas

Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty - Empty Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty -

Viesti  Naama 10.01.11 16:15

Moi!
Eli olen 25v jäbä turun suunnalta...käyn säännöllisesti töissä ja olen päätoiminen opiskelija tosin aikuislinjalla joten sen tietää kuinka paljon aikaa opiskeluihin oikeasti menee aikaa(!)...olen lievästi työnarkomaani tosin yritän koko ajan hillitä itseäni joten en välttämättä pääse pelaamaan joka päivä....aloittelin wowin vajaa vuos ennen BC:tä joten sieluni olen minäkin tälle pelille menettänyt jo aikoja sitten...Olen alusta asti pelannut shadowia ja olen aina (mielestäni) ovelasti onnistunut välttämään tuon ah niin mielenkiintoisen hiilaamisen...voin sanoa suoraan että en mielelläni hiilaa vastedeskään mutta never say never, aina voi(?) oppia jos siltä näyttää...Kiltanne valintaan vaikutti ensinmäisenä se että ystäväni Pihviliha sattui juurikin teistä kertomaan ja tosiaan, suomalainen seura kelpaa..

Hahmon nimi tosiaan siis Naamaraja (ei löydy tietoja armorystä, lieneekä faction change vaikuttamassa osaltaan, ent. alliance - Zaori)

vanillaa en ole koskaan nähnytkään

BC: Kara, Gruul, ZA, Maggi (jäi loput saamatta ko WotLK ilmesty)
WotLK: Naxx 10/25, EoE 10/25, OS 10/25, Uldu 10 (-Yogg Saron) 25 (palasia sieltä sun täältä), ToC 10/25 (alkuvaiheessa) ja ICC 10 eka osia jonka jälkee loppu aika ja kiinnostus (aloitin pelin viimekuussa uudestaan taas)
Cata: nada

Otan raidaamisen "tosissaan" eli sääntöjä noudattaen ja teen töitä sen eteen että homma toimii. Oppaanani toimii oma tietotaito sekä shadowpriest.com...
niin ja talentteina ovat Tailoring ja Enchanting....