Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty -

Siirry alas

Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty - Empty Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty -

Viesti  Naama 10.01.11 16:15

Moi!
Eli olen 25v jäbä turun suunnalta...käyn säännöllisesti töissä ja olen päätoiminen opiskelija tosin aikuislinjalla joten sen tietää kuinka paljon aikaa opiskeluihin oikeasti menee aikaa(!)...olen lievästi työnarkomaani tosin yritän koko ajan hillitä itseäni joten en välttämättä pääse pelaamaan joka päivä....aloittelin wowin vajaa vuos ennen BC:tä joten sieluni olen minäkin tälle pelille menettänyt jo aikoja sitten...Olen alusta asti pelannut shadowia ja olen aina (mielestäni) ovelasti onnistunut välttämään tuon ah niin mielenkiintoisen hiilaamisen...voin sanoa suoraan että en mielelläni hiilaa vastedeskään mutta never say never, aina voi(?) oppia jos siltä näyttää...Kiltanne valintaan vaikutti ensinmäisenä se että ystäväni Pihviliha sattui juurikin teistä kertomaan ja tosiaan, suomalainen seura kelpaa..

Hahmon nimi tosiaan siis Naamaraja (ei löydy tietoja armorystä, lieneekä faction change vaikuttamassa osaltaan, ent. alliance - Zaori)

vanillaa en ole koskaan nähnytkään

BC: Kara, Gruul, ZA, Maggi (jäi loput saamatta ko WotLK ilmesty)
WotLK: Naxx 10/25, EoE 10/25, OS 10/25, Uldu 10 (-Yogg Saron) 25 (palasia sieltä sun täältä), ToC 10/25 (alkuvaiheessa) ja ICC 10 eka osia jonka jälkee loppu aika ja kiinnostus (aloitin pelin viimekuussa uudestaan taas)
Cata: nada

Otan raidaamisen "tosissaan" eli sääntöjä noudattaen ja teen töitä sen eteen että homma toimii. Oppaanani toimii oma tietotaito sekä shadowpriest.com...
niin ja talentteina ovat Tailoring ja Enchanting....

Eli raidaajaksi hakisin ja raidit onnistuisi suurimmaksi osaksi jokaisen päivän, tosin välillä työt muuttuvat nopeallakin temmolla. Viikonloppuisin ainakin sunnuntai tulee onnistumaan koska silloin ei yleensä kykene mihinkään muuhunkaan liiallista liikettä vaativaan suoritukseen. Olen normaalisti peleillä siin 16 jälkeen ja yleensä 24 on ehdoton maksimi mihin asti pystyy hillumaan aikaisten aamujen vuoksi.

Aikaisempia kiltoja on kaksi joista toinen oli oman killan kokeilu siinä välillä, josta paluu taas samaan kiltaan. Pysyn mielelläni samassa paikassa koska tuttu porukka viihdyttää paremmin. Tämän hetkinen kiltani on lähinnä levelityksen kannalta valittu randomisti.

Muita hahmoja ei oikeen tosissaan otettavia ole, DK joka on lvl 82 atm mutta lähinnä olen sitä JC ajatellu :) niin ja hunun alku ja druidin alku (lvl 32 ja lvl 24) xD

Jos tuntuu että sopisin joukkoon niin inviä vaan :D

Naama
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty - Empty Vs: Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty -

Viesti  Naama 10.01.11 16:21

niin siis professioneina noi tailor ja ench :D

Naama
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty - Empty Vs: Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty -

Viesti  Aforistikko 10.01.11 20:52

Useemman mielipiteen saanena voin pistään topicin lukkoo ja invii sut kiltaan, kuha satut samaa aikaa onlinee. (: Rekkaa foorumil kans nii näkee vähä sinnehi.
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty - Empty Vs: Hakemus - Naamaraja lvl 85 Shdwpriest - Hyväksytty -

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa