Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lodus - Assassination Rogue (Raid) -Hyväksytty-

Siirry alas

Lodus - Assassination Rogue (Raid)  -Hyväksytty- Empty Lodus - Assassination Rogue (Raid) -Hyväksytty-

Viesti  Lodus 16.09.14 13:04

Hei,

Olen 18 vuotias mies Oulusta, joka etsiskelee WoDin seikkailuihin mukavaa ja hauskaa raidiporukkaa. Olen pelannut WoWia 7-8 vuotta, ja raidaamiset aloittanut jo ICC:ssä, eli kokemusta on. Minulla kestää pinna hakata bosseja tuloksetta, olen kärsivällinen, en hermostu helposti ja ainakin omasta mielestäni minulla on hyvä huumorintaju.
Olen tällä hetkellä opiskelija, eli pystyn kyllä raideille tulemaan ja olemaan.

En jätä koskaan asioita puolitiehen, ja haluan aina olla mahdollisimman hyödyllinen killalle. Luen aina taktiikat, ja katson kaikki mahdolliset guidet joko raideista tai omasta classistäni.
Rogueta olen pelannut nyt noin viitisen vuotta, ja tämä on aikalailla mainina ollut koko sinä aikana, välillä olen pomppinut muille classeille mutta aina palannut tälle vanhalle rakkaalle hahmolle. Mists of Pandarian alussa minun piti tulla killalle main tankiksi munkilla, ja olin Stormreaverin kolmas lvl 90 munkki. Kerettiin tekemään 5/6 normal Mogushan Vaultissa, jonka jälkeen kilta hajosi ja palasin Roguellani pelailemaan. Sen jälkeen olen vähän pomppinut killasta toiseen, koska ei ole oikeen minulle sopivaa porukkaa vielä löytynyt, Minulla on Roguellani Curve, ja kutitellut myös muutamaa HC SoO Bossea (Tällä hetkellä vain Norushen tapettu)
Ja olisin tuohon kakkosgrouppiin tulossa.

Kuulin killasta Lumikilta, ja kiinnostuin heti. Pääsin mukaan teidän killan CM runeille, ja porukka tuntu todella mukavalta, ja semmoiselta että niitä raideja jaksaisi tällä porukalla vetää.

Odotan killalta rentoa (muttei liian rentoa) näkemystä peliin, huumorintajua ja oikeaa asennetta. Tykkään ottaa pelin tosissaan, mutta muistan kummiskin aina sen, että huvin vuoksihan tätä pelataan.
Olen tällä hetkellä Draenorilla, mutta jos hakemus hyväksytään transferaan heti Wildhammerille.

http://eu.battle.net/wow/en/character/draenor/Lodus/simple

Battletag on Lotus#2189 josta minut tavoittaa, jos on vielä lisäkysymyksiä Smile
-Lodus-

Lodus
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Lodus - Assassination Rogue (Raid)  -Hyväksytty- Empty Vs: Lodus - Assassination Rogue (Raid) -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 16.09.14 13:11

Asiallisee hakemuksen mukanen asialline invi kyl tulee, kuha saat migrattua vaa. Smile Raiditilanteen tiiätki, et kakkosporukkaa vaa pyörimää ny joksiki viikoksi ja sit 20m 6.0:s, ku näyttää geariki oleva hyväs kuosis.
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa