Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Da Himmelin paluu -Hyväksytty-

Siirry alas

Da Himmelin paluu -Hyväksytty- Empty Da Himmelin paluu -Hyväksytty-

Viesti  himmeli 21.11.13 11:48

34vuotias miespuoleinen henkilö hakee raidi paikkaa druidilla, pelaillen mookinia/restoa.
Tarkoitus olisi hoitaa näitä saatanan pikkujouluja vielä kaks viikonloppua vähemmäksi ja tulla sitten ownaamaan mittarit.
Pelaillut olen joskus aikoinaan liikaakin, eli taas olisi tarkoitus yrittää vähentää peliaika alle 20tuntiin viikossa, mikä ei (taas) ainakaan ensimmäiseen kuukauteen onnistu ja raideilla olisi tarkoitus olla noin 100%:sti paikalla.

Armorya ei voi näköjään linkkailla kun vettä on virrannut liikaa edellisestä kirjautumisesta, pahoittelut tästä. Tai siis molemmista.
Edellisen patchin HC kamaa kai siellä päällä oli.

Olen nykyään yrittäjä liikemaailmassa, joten työ ei tule wowin eteen ja harrastelen vaan valmennushommia nykyään, eli pallokaan ei tule häiritsemään kuin kerran tällä kaudella raidin aloitusta. Eli tulen maaliskuussa myöhästymään kerran raidin aloituksesta.

Alkoholia olen melkein oppinut käyttämään oikein! Viimeksi sammunut lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo7. Pikkujoulukausi on aina samanlaista paskaa.

Olikohan muuta. Voin tulla tessuun haastateltavaksi tai Afo voi vaikka soittaa, joko puhelimella tai skypellä. Tunnukset ja numero ovat samat kuin kymmenen vuotta sittenkin.

Ei muuta kuin lohikäärmeet alas ja kättä ilmaan.

Toivoopi, Himmeli a.k.a. seuvo a.k.a. Matti.

himmeli

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 18.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa