Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Casual möyhy paladin houli -hyväksytty-

Siirry alas

Casual möyhy paladin houli -hyväksytty- Empty Casual möyhy paladin houli -hyväksytty-

Viesti  möyhy 01.07.11 11:06

Hei

Olen 19 vuotias lukiolainen jonka vanha maini kaipaisi nyt uutta kotia. Iso Kolmonen on menneisyyttä ja sieltä on moni vaihtanu tänne mieroihin. Olen pitänyt muutaman kuukauden taukoa Wildhammerista pelaamalla IRL kaverien kanssa Stormreaverilla mutta nyt huvittaisi taas jatkaa täällä.
Huomasin että teillä on raidauksen suhteen rekry kiinni mutta paikka sosiaalinakaan ei haittaa sillä pelaan yhä myös Stormreaverilla, jos se raidipaikka tulisi niin pelaaminen tietysti keskittyisi tänne.
MS on tällä hetkelllä Holy, retri offina tosin prottiinkin on geari.

Armory link:

Aloitin wowin joskus 05 loka/marraskuussa nordrassil serverillä. Siellä tuli hilluttua oikeastaan wotlkiin asti aika niukasti raidaten, pelaaminen oli vähän sellasta on/off. Wotlkissa tein sitten tämän paladinin jolla olen kahdesti vaihtanut serveriä ja lopulta jäänyt 2010 alkuvuodesta wildhammerille ja Iso Kolmoseen.

Catassa on tullut kaadettua Iso3:n kaa normalina kaikki paitsi nefa ja al'akir

möyhy
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Casual möyhy paladin houli -hyväksytty- Empty Vs: Casual möyhy paladin houli -hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 05.07.11 8:55

Tuuha hengailee nii on sit tälläki servul killas menoo =) fausti, seitan ja mää pystytää invailee nii wispii sit
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa