Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Berossus - Warrior Fury/Prot -hyväksytty-

Siirry alas

Berossus - Warrior Fury/Prot -hyväksytty- Empty Berossus - Warrior Fury/Prot -hyväksytty-

Viesti  Berossu 15.02.10 15:02

Moro

Olen 23v wowinaama Lahdesta. Ollut jo pidempään työtön/saikulla, joten mitään ehdottomia peliaikoja ei ole. Peliin uppoaa vaihdellen 10-40h viikossa.

Wowia olen veivannut betoista asti enemmän tai vähemmän tauotta, raideista noin 2/3 läpi. ICC:ssä clearannut 4 ensimmäistä ja Putriciden.

Pelaan mieluummin 10man raideissa kuin 25, joten kiltaa haetaan sen mukaan. Kohmelosta lähti suurin osa raidaajista ja muutenkin vähän kuivui kasaan, joten uutta haussa.

Raidasin Kohmelossa tankkina, vaikka löytyyhän tuota dps-tavaraakin. Kumpi tahansa sopii minulle, kumpaa nyt sitten tarvitsette enemmän?

Altteja löytyy Wildhammerilta Balhaan 80 shaman, Sahaal 80 warlock, Kurgis 80 rogue ja Tuffbare 73 druid.

Berossu
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Berossus - Warrior Fury/Prot -hyväksytty- Empty Vs: Berossus - Warrior Fury/Prot -hyväksytty-

Viesti  Sipsuli 15.02.10 16:23

Tankille olisi käyttöä ja myös fury warriorille, mutta tankki tilanne on ehkä kriittisempi. En edes vaivaudu kysymään muitten offien mielipidettä, joten ingame vetäse hihasta ja rekkaa foorumille.
Sipsuli
Sipsuli

Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 14.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa