Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pippurinen, elemental/resto shamaani, casual -Hyväksytty-

Siirry alas

Pippurinen, elemental/resto shamaani, casual -Hyväksytty- Empty Pippurinen, elemental/resto shamaani, casual -Hyväksytty-

Viesti  Pippurinen 17.08.14 7:13

Heippa,

Eli pitkän pohdinnan ja Arcoxian houkuttelun jälkeen heräsi kiinnostus pelata tällä enemmänkin, joten olisi kiva päästä Mieroihin. Mukavassa porukassa on aika kivempi pelailla, kuin yksin ja uudet tuttavuudet on aina kiva juttu.. Smile

Olen 30 vuotias naisihminen kaakkois-suomesta, pelannut wowia bc:n loppupuolelta asti. Tämä millä haen oli ensimmäinen hahmoni ja raidasin sillä wotlk asti hiilerinä. Omalla tavallaan houkuttaisi hiilaaminen ja mahdollisesti raidaaminen, jos on groupissa tilaa.. Smile Tuomareissa olen enimmäkseen pelaillut ja kaikki muut hahmot on siellä, jonkin verran olin raideilla mukana.

Vähän on ajatukset sekaisin tässä, kun kirjoittelen, mutta eiköhän tämä tästä.. Smile

-Pippurinen-

Pippurinen
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Pippurinen, elemental/resto shamaani, casual -Hyväksytty- Empty Vs: Pippurinen, elemental/resto shamaani, casual -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 17.08.14 8:14

Kyl se iha selkeä ja asiallinen hakemus oli. Armoryy linkki puuttus, mut äkkiipä tuo löyty sieltä. Smile Pistelen inviä nii pääset levuttelemaa sitte expabonarin kera! Nii ja kyl tosiaa tonne toisee porukkaa hyvi mahtuis hiilu atm, mut katotaa sitä sitte, ku oot lähemmäs 550 gearin saanu keräiltyä =)
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa