Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty-

Siirry alas

Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty- Empty Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty-

Viesti  Didu 30.06.14 15:27

Moro,

Arco ja Drill pienen ehdottelun jälkeen ajattelin hakea Mieroista hiilu hommia. Kevällä olen ollut hiiluna Tuomareiden raideissa, mutta nyt meno on täällä tyyliin daily ja proffat , kerran viikossa jopa ordos ja celet, jippii. Tällä hetkellä on vaikeuksia hakea edes valoreita hc scenestä kilta porukalla. Olen tuomareissa officerina ja vetännyt raideja.

Olen 47 vuotias ukkeli etelä Suomesta. Olen pelannut wow alusta lähtien ja raidannut melkein aina hiiluna. Raidit minun kohdalla jäi pariin SoO normal ja useampi flex. Kun raidit loppuivat aloin viritellä karhua ja sillä onkin tällä hetkellä parempi gear kuin restolla. Kevä oli minulle todella raskasta duunissa joten en ole ihan kunnolla keskittynyt wowiin. Wow kuitenkin on minulle tärkeä rentotumis keino joten en kaipaa mitää lisä draamaa siitä. Kaveriden kanssa raidaminen hyvällä filliksellä on kivaa.

http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/Didu/simple

kokeilen hiiluna mr robotin ns T14+ eli Int > Spirit to Cap > Haste to 21.43% > Mastery > Crit, tätä pohdittu Acro kanssa niin kuin aina ennenkin. Acro kanssa ollaankin paljon raidattu ja välillä just tyyliin 2 hiilulla. Acro parka joutuun kaikkea kestää Very Happy 

Minulla on 12 lvl90 ukkoa ja kaikki classit edustettuna, raideissa hiilannut lähinnä 1. Druid 2.Pala 3.Pappi, toki mulla vielä shammy ja monk hiilut löytyy. alla muutamia alteja.
http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/Artur/simple
http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/Nocture/simple

Mierolta odotan kavereita, tekemistä, juttu seuraa, raideja ja lisää haasteita.

Ehkä en ole enään niin vauhdikas kuin nuoremmat pelaajat, mutta mielestäni olen rauhallinen, keskityn hyvin, haluan oppia ja ymmärtää takut. Lisäksi ymmärrän killan tarpeet hyvin, aina pelannut tyylin sillä mitä tarviitaan. Minulla on kaikki proffat edustettuna siis allyllä.

Terkuin Didu

Didu
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty- Empty Vs: Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 30.06.14 15:48

Drilli tais aikasemmi susta mainitakki ja hiilu onki kovas tarpees tonne ma-ti -raideille, et ei muuta, ku tervetuloa Smile Muutaman hero siellä onki jo tehty ja varmaa useempi alkaa kaatumaa, jos vaa pääset pelailemaa aktiivisesti nuo pari iltaa viikossa Smile
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty- Empty Vs: Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty-

Viesti  Didu 30.06.14 16:08

Kiitos  Very Happy 

Laitoin Faction change nyt menee, yritin ottaa kamoja mukaan  Very Happy 

Terkuin Didu

Didu
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty- Empty Vs: Didu - Resto/Guardian (Casual/Raid II) -Hyväksytty-

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa