Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-

2 posters

Siirry alas

Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty- Empty Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-

Viesti  Kathurdur 22.06.14 20:01

Moi!
Oon 26-vuotias naisihminen Keski-Suomesta. Etsin mukavaa suomalaista kiltaa, jonka kanssa olisi mahdollista päästä raideihinkin joskus. Aloitin pelaamisen alkuvuodesta 2007, ja aika säännöllisesti olen peliaikaa ostanut lukuunottamatta varusmiespalvelusaikaa jolloin tuli oltua noin vuoden tauolla.

Elämä on perheen ja opiskelun kanssa sen verran epätasaista, etten ihan varsinaiseksi raidaajaksi ole ainakaan tässä vaiheessa hakemassa, aluksi siis ihan casualina menisin. Killoista olen ollut mukana Rox Solidissa ja Banana Revolutionissa ja lisäksi suomalaisista killoista Perkeleen tontuissa (nyt lienee jo aika kuollut kilta?), koko ajan hyvän ja aktiivisen suomalaisen killan toivossa ja toivon että se olisi nyt tämä sitten Very Happy

Maini on siis Ruoju (thunderhorn), frost mage ilvl nyt 543.
http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/Ruoju/simple

Olen ahkera levuttaja (yhdessä vaiheessa oli jotain 7x levelcap) ja raideista vetänyt lfr:ia ja flexejä lähinnä. PvP ei oo mun juttu ollenkaan. Tykkään myös vetää vanhoja raideja yms ihan nostalgian vuoksi, esimerkiksi boostaten lowlevusempia.

Muita hahmoja jotka voisin haluta alustavasti kiltaan:
Katapleksi (wildhammer), rogue
Ghuleh (thunderhorn), warlock

Vahvuudeksini voisin mainita vaikkapa sen, että olen nopea oppimaan ja organisoimaan jos tarve tulee.

Kathurdur
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty- Empty Vs: Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-

Viesti  Ade 23.06.14 12:59

"Vahvuudeksini voisin mainita vaikkapa sen, että olen nopea oppimaan"

Noni, ei muutaku opettelee peeveepeetä ja reenaa areenaa!!!!

Ade

Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 03.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty- Empty Vs: Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-

Viesti  Kathurdur 23.06.14 13:41

Jotenkin puuttuu motivaatiota siihen hommaan. Levutus on siitä kivaa et voi vaan fiilistellä, ei oo niin kilpailuhaluista hommaa Laughing

Kathurdur
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty- Empty Vs: Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 23.06.14 13:47

Casuraideja on ny täl hetkellä heikosti, mut parantunee varmaan lisurin jälkeen, ku on taas porukkaa keräämäs gearia alusta. Toista hc-porukkaa yritetään tosta saaha liikkeelle, mut sun gearis ei sinne riitä vielä ja muutenki aika epäoptimis kuosis näyttää gemmaukset ja reforget oleva (20% hittiä, kaikki enhat puuttuu, yhtää itemiä ei reforgattu jne.), et vähä herra robottia voisit konsultoida... Legeviitta onki varmaa melkee valmis sulla nii siitä saat hyvän boostin ilvlii ja depsii.

Toistaseksi siis eijjoo, ku suomalaine g-zätti ja satunnaisia hc scena kipityksiä tarjota, mutta jos se riittää nii tervetuloa =)
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty- Empty Vs: Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-

Viesti  Kathurdur 23.06.14 14:46

Juu vähän olen ollut laiska ton gearin suhteen, oon enemmänkin levutellu muita charruja Laughing Muutenkin kun on vasta paremmat kamat hakusessa (vetelen noita lfr:ia) nii en oo jaksanu panostaa noihin oikein Very Happy Mutta siis suomalainen sätti ja satunnaiset hc scenut riittää vallan hyvin Smile Ja koko ajan on hankinnassa parempaa gearia jotka sit reforgaan yms paremmin, nyt oon vaan ottanu jotain et pysyy noissa lfr:issa edes jotakuinkin siedettävällä tasolla (yleensä dps sentään top 5:ssa). Legeviitta on hankinnan alla myös.

Kathurdur
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty- Empty Vs: Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-

Viesti  Kathurdur 23.06.14 14:48

Ja joo kiitos tosta linkistä, enpäs oo kuullut tommosesta aiemmin Smile

Kathurdur
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty- Empty Vs: Ruoju- frost mage (casual + casual raid :D) -Hyväksytty-

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa