Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-

2 posters

Siirry alas

Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty- Empty Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Petien 26.04.13 7:47

Terve

Olen 33 vuotias ja hakusessa olisi kasuaalipaikka killastanne. Wowia olen pelannut ihan pelin julkaisusta lähtien tosin pari viime vuotta on tili ollut käytännössä jäässä.

Kiltahistoriaa sen verran, että wildhammerille siirryin Laughing Skull serveriltä tbc:n aikana ja silloin liityin iso3:een. Jossain vaiheessa Wotlk julkaisun jälkeen tuli aivan täysi kyllästyminen peliin, mutta nyt olen taas ruvennut pelailemaan uudestaan.

Hahmoja tällä serverillä ei ole kuin tuo shamaani joka on tällä hetkellä lv 87 ja muutama alle lv 30 altti.

Mitä voin antaa killalle on niin innokkaan 5-man instance kävijän, jotenkin olen aina nauttinut niissä käymisessä, ja miksei silloin tällöin myös casuaaliraideilla kävijän.

Petien

Petien
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty- Empty Vs: Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 28.04.13 19:13

Teretulemast vaa. Ei pääsee shamaanikanta iha kuihtumaa tästä killasta sitte =)
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty- Empty Vs: Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-

Viesti  petien 02.05.13 16:44

Kenelle muuten voin heittää whispiä inviä varten?

petien

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 30.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty- Empty Vs: Restoshammu Petien casual hakemus -Hyväksytty-

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa