Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kiltaan haku. korrex-BM hunter (casual) -Hyväksytty-

Siirry alas

Kiltaan haku. korrex-BM hunter (casual) -Hyväksytty- Empty Kiltaan haku. korrex-BM hunter (casual) -Hyväksytty-

Viesti  korrex 17.01.13 11:54

olen 17 vuotias kohta 18 täyttävä miehen alku tampereelta päin Very Happy opiskelen vielä ammattikoulussa ja siihen vielä harrastuksia päälle niin pitää aina välillä vähän katsoa että pääseekö aina pelaamaan mutta yleensä kuitenkin sisässä yritän olla Very Happy. Haluaisin liityä tähä suomalaiseen kiltaa koska on paljon mukavampaa jutella ihmesten kanssa sujuvammalla kielellä. aloitin wowin kun wotlk saapui siitä lähtien olen pelannut tähä asti.

Charruja löytyy juuri aiheessa mainitsemani hunter 90lvl, warru 86lvl ja DK 85lvl ja onhan niitä muitaki vähäsen pienempi levusia tullut kehiteltyä. raidi kokemustakin löytyy ICC:t menty läpitte kuten myös Firelands, DS:stä kaatunut 4 ekaa bossia ja tarkotus olis jossain kohtaa sitte päästä taas pandassa raidaamaan kun saa gearin kohilleen tän hetkinen ilvl on 464.

Killoista sen verran että olen kiertänyt kanssa aikas monia kiltoja mutta ny tuntuu kyllä että löytyisi se etsimäni suomalainen hyvä(paras) kilta. Wotlk:in aikaan olin yritys nimisessä suomalaisessa killassa joka kumminkin sitten kaatui pelaajin vaihtaessa suurimaksi osakseen mieroon iso 3 ja kohmeloon. tämän hetkinen kiltani on primal fear.

haluan liittyä mieron tietäjiin siksi että pääsee juttelemaan ja pelaamaan suomalaisten kanssa tottakai, pääsee näkemään joitan vanhoja tuttuja jos ny enään wotlk:in ajoilta muistavat nimen vaihdon jälkeen ja tottakai rentoja ja hauskoja pelihetkiä kiltalaisten kanssa.

odotan saavani killalta uusia tuttavuuksia, hyvää/parasta peli seuraa ja tietty neuvoja jos niin tilanne vaatii Smile

korrex
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kiltaan haku. korrex-BM hunter (casual) -Hyväksytty- Empty Vs: Kiltaan haku. korrex-BM hunter (casual) -Hyväksytty-

Viesti  Aforistikko 19.01.13 8:55

Sen verra asialline hakemus oli iästä huolimatta, että ajateltii tollai koeajan tapaselle ottaa sut. Foorumil voit kans rekisteröityä nii saat vähä infoa killan kuvioista.
Aforistikko
Aforistikko
Guild Master

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 15.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa